Vrácení zboží a reklamace

Reklamace: 725 855 605 , e-mail: reklamace@pottenpannen.cz

Jsme tu pro Vás: Po - Pá 8:00 - 16:00 hod.


Někdy se může stát, že se zboží poškodí, nebo s ním nejste z nějakého důvodu spokojeni a chcete jej vrátit. Mrzí nás, když se to stane, protože je to pro vás nepříjemnost, ale někdy se to stane. Níže popisujeme, jak takovou věc napravíme:

Rozlišujme prosím tyto stavy, abychom se vyhnuli nedorozuměním:

  • Reklamace zboží v záruční době - bylo vám dodáno zboží, které podle vás vykazuje výrobní vady. 
  • Reklamace doručení -  bylo vám dodáno jiné zboží, než jste si objednali, případně jste převzali zásilku od přepravce a zjistili jste, že zboží bylo doručeno poškozené / rozbité
  • Vrácení zboží - zboží chcete z libovolného důvodu (nelíbí se vám ve skutečnosti atd) vrátit. Na to vám garantujeme právo po dobu třiceti (30) dní od doručení zboží.

 

Vrácení zboží - do 30 dní

U nás koupené zboží můžete do 30ti dní ode dne doručení bez udání důvodu vrátit.

Pamatujte na následující:

  • vrácené zboží nesmí být použité, poškozené nebo jinak znehodnocené
  • nakupující doručí vrácené zboží osobně nebo poštou na vlastní náklady na adresu prodejce
  • bylo-li s dodáním zakoupeného zboží spojeno dodání dárku či jiné i cenové zvýhodnění, je nutno vrátit i tento dárek/cenově zvýhodněné zboží

Pokud bude zboží poškozené či použité, či pokud bude poškozen obal (nebo bude zcela chybět), může být vrácená částka přiměřeně snížena, v ojedinělých případech může být vrácení odmítnuto.

Jak a kam vrátit zboží (při odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 30 dní)?

1. Zboží odešlete přiměřeně zabalené na naši adresu:

Hopi s.r.o., Potten & Pannen – Staněk group, a.s., Hala H2, Zděbradská 74, 251 01  Jažlovice Říčany.
Připojte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a informací o čísle účtu, kam Vám máme vrátit peníze (využít můžete i formulář Formular pro odstoupeni od smlouvy  pro vrácení zakoupeného zboží - odstoupení od kupní smlouvy). 

2. Zboží přinesete na kteroukoli prodejnu Potten & Pannen - Staněk.
(personál prodejny pouze zprostředkovává předání vraceného zboží, neposuzuje jej ani nevrací kupní cenu v hotovosti, uhrazenou kupní cenu vám vrátíme bezhotovostně převodem na účet)

Rezervace na prodejně

Rezervací zboží nedochází k uzavření kupní smlouvy ani k objednání zboží. Na základě rezervace dojde pouze k rezervování zboží na příslušné prodejně Potten&Pannen - Staněk. K uzavření kupní smlouvy dojde až zakoupením zboží na příslušné prodejně Potten&Pannen - Staněk. To znamená, že při koupi rezervovaného zboží nevznikají práva a povinnosti stanovené občanským zákoníkem pro případ uzavření kupní smlouvy tzv. prostředky komunikace na dálku, mj. ani právo kupujícího na odstoupení od kupní smlouvy v zákonné čtrnáctidenní lhůtě.

Reklamace

Ihned po dodání zboží, prosím, zkontrolujte, zda přišlo v pořádku a v očekávané kvalitě. V případě, že má zásilka/zboží nějaké vady, předem se Vám omlouváme za komplikace. Níže naleznete konkrétní informace k dalšímu postupu.

A) Reklamace zboží (zakoupené zboží má výrobní vady)

Pokud se v průběhu záruky na zboží objeví vada, která je z Vašeho pohledu výrobní, uvádíme níže způsob, kterým můžete postupovat při reklamaci zboží.

Podle typu reklamace se jedná o „reklamaci zboží v záruční lhůtě“. Pozor! Reklamovat nelze opotřebení zboží, například otupení nožů (otupené nože si můžete nechat naším prostřednictvím znovu nabrousit u výrobce).
Pro uplatnění reklamace využijte, prosím, tento reklamační formulář (50 kB). Odešlete ho společně se zbožím a přiloženou fakturou/účtenkou na náš sklad, viz níže. Při reklamaci zboží na prodejnách Potten & Pannen – Staněk s Vámi personál prodejny reklamační protokol vyplní na místě.

 Jak doručit reklamované zboží?

1. Kontaktujte nás (tel.: +420 725 855 605, e-mail: reklamace@pottenpannen.cz) a my objednáme přepravce, který u Vás zboží vyzvedne a doručí zpět k nám..

2. Reklamované zboží odešlete přiměřeně zabalené na naši adresu:
Hopi s.r.o.
Potten & Pannen – Staněk group, a.s., Hala H2
Zděbradská 74
Jažlovice Říčany 251 01
Pozn.: V případě uznání oprávněnosti reklamace Vám budou přiměřené náklady na poštovné proplaceny.

3. Reklamované zboží přinesete na kteroukoli prodejnu Potten & Pannen - Staněk (personál prodejny neposuzuje oprávněnost reklamace, ale pouze zprostředkovává předání reklamovaného zboží k posouzení).

B) Reklamace doručení (zboží přišlo rozbité dopravou)

V případě, kdy zásilka jeví patrné známky poškození (např. porušený karton, cinkání skla apod.), nepřebírejte ji. Balíček se nám vrátí zpět a my Vás budeme kontaktovat s návrhem řešení.

Pokud poškození dopravou zjistíte po rozbalení, přijměte, prosím, naši omluvu a informujte nás o situaci na tel. 725 855 605 nebo e-mailu reklamace@pottenpannen.cz .

K reklamaci, prosím, připojte číslo Vaší objednávky.

Prosíme, abyste zdokumentovali a pořídili následující fotografie, které jsou velmi důležité pro další řešení reklamace:

  • 2x přepravní karton,
  • štítek dopravce + případnou samolepku s označením „křehké“,
  • způsob balení včetně vnitřního obalového materiálu,
  • poškozené zboží.

Upozorňujeme Vás na specifické podmínky k uplatnění reklamace u jednotlivých dopravců, kdy je třeba nahlásit reklamaci co nejdříve po zjištění poškozeného zboží:

  • ČP – nahlášení do 2 dnů od doručení,
  • DHL – nahlášení do 7 dní od doručení,
  • DPD – nahlášení do 30 dní od doručení,
  • PPL – nahlášení do 7 dní od doručení.

V návaznosti na Vaši zprávu Vám zašleme náhradní zboží nebo se společně domluvíme na dalším postupu.  

C) Reklamace množstevní (dorazilo jiné zboží, zboží nedorazilo, dorazilo zboží navíc)

Pokud Vaše zásilka neobsahuje zboží, které jste si objednali, prosím, dejte nám co nejdříve vědět na tel.: 725 855 050 nebo e-mail: info@pottenpannen.cz. Domluvíme se, jak budeme tuto záležitost dále řešit.