Vrácení zboží a reklamace

Reklamace: 725 855 605 , e-mail: reklamace@pottenpannen.cz

Jsme tu pro Vás: Po - Pá 8:00 - 16:00 hod.


Někdy se může stát, že se zboží poškodí, nebo s ním nejste z nějakého důvodu spokojeni a chcete jej vrátit. Mrzí nás, když se to stane, protože je to pro vás nepříjemnost, ale někdy se to stane. Níže popisujeme, jak takovou věc napravíme:

Rozlišujme prosím tyto stavy, abychom se vyhnuli nedorozuměním:

  • Reklamace zboží v záruční době - bylo vám dodáno zboží, které podle vás vykazuje výrobní vady. 
  • Reklamace doručení -  bylo vám dodáno jiné zboží, než jste si objednali, případně jste převzali zásilku od přepravce a zjistili jste, že zboží bylo doručeno poškozené / rozbité
  • Vrácení zboží - zboží chcete z libovolného důvodu (nelíbí se vám ve skutečnosti atd) vrátit. Na to vám garantujeme právo po dobu třiceti (30) dní od doručení zboží.

 

Vrácení zboží - do 30 dní

U nás koupené zboží můžete do 30ti dní ode dne doručení bez udání důvodu vrátit.

Pamatujte na následující:

  • vrácené zboží nesmí být použité, poškozené nebo jinak znehodnocené
  • nakupující doručí vrácené zboží osobně nebo poštou na vlastní náklady na adresu prodejce
  • bylo-li s dodáním zakoupeného zboží spojeno dodání dárku či jiné i cenové zvýhodnění, je nutno vrátit i tento dárek/cenově zvýhodněné zboží

Pokud bude zboží poškozené či použité, či pokud bude poškozen obal (nebo bude zcela chybět), může být vrácená částka přiměřeně snížena, v ojedinělých případech může být vrácení odmítnuto.

Jak a kam vrátit zboží (při odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 30 dní)?

1. Zboží odešlete přiměřeně zabalené na naši adresu:
Potten & Pannen - Staněk group, a.s., kusmitea.cz, Obchodní 110, Čestlice, 251 01.
Připojte prosím kontaktní údaje, číslo objednávky a informací o čísle účtu, kam Vám máme vrátit peníze (využít můžete i formulářFormular pro odstoupeni od smlouvy  pro vrácení zakoupeného zboží - odstoupení od kupní smlouvy). 

2. Zboží přinesete na kteroukoli prodejnu Potten & Pannen - Staněk.
(personál prodejny pouze zprostředkovává předání vraceného zboží, neposuzuje jej ani nevrací kupní cenu v hotovosti, uhrazenou kupní cenu vám vrátíme bezhotovostně převodem na účet)

Rezervace na prodejně

Rezervací zboží nedochází k uzavření kupní smlouvy ani k objednání zboží. Na základě rezervace dojde pouze k rezervování zboží na příslušné prodejně Potten&Pannen - Staněk. K uzavření kupní smlouvy dojde až zakoupením zboží na příslušné prodejně Potten&Pannen - Staněk. To znamená, že při koupi rezervovaného zboží nevznikají práva a povinnosti stanovené občanským zákoníkem pro případ uzavření kupní smlouvy tzv. prostředky komunikace na dálku, mj. ani právo kupujícího na odstoupení od kupní smlouvy v zákonné čtrnáctidenní lhůtě.

Reklamace

A) Reklamace zboží (zakoupené zboží má výrobní vady)

Prosíme vás, abyste ihned po dodání zboží zkontrolovali, zda zboží přišlo v pořádku a ve kvalitě, jakou jste si objednali. Pokud se v průběhu záruky na zboží (ze zákona dva roky, u některého zboží může být záruka prodloužena) vyskytne na zboží vada, kterou považujete za výrobní, podívejte se, zda jste dostali s dodávkou zvláštní Záruční list. Na něm je popsán postup reklamace - tou může být například doručení zboží do autorizovaného servisu. Pokud žádné zvláštní instrukce ke zboží nebyly, nebo už jste je někam založili, kontaktujte nás a dohodneme způsob vyřízení vaší reklamace.
Takovéto reklamaci říkáme Reklamace zboží v záruční lhůtě. Pozor: reklamovat nelze opotřebení, například otupení nožů atd. (otupené nože si můžete nechat naším prostřednictvm znovu nabrousit u výrobce)
Pro uplatnění reklamace využijte, prosím, reklamační formulář Reklamační formulář (523 kb). Tento odešlete společně se zbožím. Při reklamaci zboží na prodejnách Potten & Pannen - Staněk s Vámi personál prodejny reklamační protokol vyplní na místě.

Jak doručit reklamované zboží?

  • 1. Kontaktujte nás (tel.: 272 111 950, e-mail: reklamace@pottenpannen.cz) a my objednáme přepravce, který u Vás zboží vyzvedne a doručí jej k nám.
  • 2. Reklamované zboží odešlete přiměřeně zabalené na naši adresu:
    Potten & Pannen - Staněk group, a.s., pottenpannen.cz, Obchodní 110, Čestlice, 251 01.
    (v případě uznání opravněnosti reklamace Vám budou přiměřené náklady na poštovné proplaceny)
  • 3. Reklamované zboží přinesete na kteroukoli prodejnu Potten & Pannen - Staněk. (personál prodejny neposuzuje oprávněnost reklamace, ale pouze zprostředkovává předání reklamovaného zboží k posouzení)

 

B) Reklamace doručení (zboži přišlo rozbité, dorazilo něco jiného, nebo něco chybí)

Bylo vám doručeno rozbité zboží, kdy došlo k jeho poškození při přepravě? Poslali jsme vám něco jiného?
Přijměte prosim naši omluvu a informujte nás o situaci (tel.: 725 855 605, e-mail: reklamace@pottenpannen.cz). Podle toho, co se stalo, se domluvíme, jak situaci vyřešit.


Bylo vám doručeno rozbité zboží, kdy došlo k jeho poškození při přepravě?

  • nevyhazujte obalový materiál
  • máte-li možnost, zboží vyfoťte a to včetně obalového materiálu (vnější obal, štítek přepravce s vaší adresou, samolepku s označením "křehké", vnitřní obalový materiál, samotné poškozené zboží)
  • kontaktujte nás pro operativní řešení vzniklé situace - na emailovou adresu reklamace@pottenpannen.cz

Upozorňujeme na specifické podmínky uplatnění reklamace doručení u dopravce Česká pošta.

Ihned po doručení fotografií doručené zásilky (je důležité nafotit celou zásilku a co nejlépe zdokumentovat obalový materiál a zároveň vyfotit i rozbitý výrobek, prosíme nevyhazujte obalový materiál ani po pořízení fotografií, kompletní zásilku včetně obalového materiálu je nutno předat zpět přepravci) vám obratem odešleme nový výrobek, nahlásíme reklamační událost u přepravce, který vás následně bude kontaktovat pro domluvení termínu odvozu rozbitého zboží (bohužel nelze domluvit doručení nového výrobku a zároveň odvezení rozbité zásilky týmž vozem). Následné administrativní řešení reklamace se již odehrává pouze mezi námi a přepravem.
Nemáte-li možnost pořídit fotografie, kontaktujte nás a my nahlásíme reklamační událost, zdokumentování rozbité zásilky je pak v gesci společnosti PPL, rovněž nový výrobek vám bude odeslán až po administrativním vybavení reklamace přepravcem. I zde platí - nevyhazovat ani obalový materiál.