DORUČENÍ A OSOBNÍ ODBĚR

Osobní odběr

Prodejny Potten & Pannen - Staněk


O možnosti vyzvednutí zboží vás budeme informovat sms zprávou a e-mailem (pokud nevyčkáte informace o možnosti vyzvednutí vámi objednaného zboží, riskujete, že zboží nebude na prodejně připraveno).

Zboží je pro vás uloženo po dobu 3 dnů ode dne, kdy vás budeme informovat, že si je můžete vyzvednout.

Zboží "skladem" - při osobním odběru zboží označeného jako "skladem", je nutné transferovat z centrálního skladu na zvolenou prodejnu. Prodlení způsobené převozem zboží činí zpravidla 2 pracovní dny u pražských prodejen a přibližně 3 dny u mimopražských.

PPL ParcelShop

Vedle prodejen Potten & Pannen - Staněk si můžete zboží vyzvednout na pobočkách PPL ParcelShop vč. PPL ParcelBoxů. 

  • Na e-shopu zvolte způsob doručení do PPL Parcelshopu nebo Parcelboxu
  • Vyberte si z téměř 3 100 výdejních míst
  • V Parcelshopu si zásilku vyzvedněte do 7 dní od obdržení SMS/e-mailu a v Parcelboxu si zásilku vyzvedněte do 3 dnů od obdržení SMS/e-mailu.  
  • Seznam výdejních míst najdete zde.

Česká pošta - balík na poštu

Vaši zásilku si můžete vyzvednout na nejbližší pobočce České pošty

  • Unikátní služba pro přepravu vnitrostátních balíků až do velikostní kategorie XL (nejdelší strana do 200 cm) po celé České republice.
  • Odesílatel nebo adresát si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí.
  • Možnost vyzvednutí na zvolené poště obvykle následující pracovní den.

Doručení přepravcem (PPL, Geis, Česká pošta Balík do ruky)

Zboží "skladem" - pokud jsou všechny vámi objednané produkty označeny jako "skladem", odesíláme standardně do 24 hodin. Objednáte-li do 12:00 odesíláme vaši objednávku týž den, s doručením následující pracovní den

Zboží "na objednávku" - tyto produkty v daný okamžik nejsou skladem, zboží pro vás objednáme u výrobce a přesný termín doručení upřesníme na základě informací od dodavatele (obvykle 4-8 týdnů).

Doručení balíku:

  • řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
  • zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
  • hmotnost balíku je omezena do 50 kg
  • zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí přepravcem
  • v okamžiku expedice obdržíte e-mailem zprávu, která obsahuje číslo zásilky a odkaz na sledování u přepravce

Převzetí a reklamace:

  • při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Platba

Zboží můžete v současné době zaplatit těmito způsoby:


Kartou online

Platba kartou je bezpečná:

  • při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení – nejmodernější aplikace kartových Asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu
  • údaje ze své platební karty zadáváte přímo bance
  • nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o vaší platební kartě
  • přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje

Pokud se rozhodnete za vybrané zboží/služby využít k platbě vaši platební kartu, označte druh platební karty. Poté budete přesměrováni do naší zpracovatelské banky, která Vás vyzve k zadání údajů o kartě: číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty, a CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty.
Tyto informace zadáváte přímo do platební stránky zpracovatelské banky, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty subjektem, od kterého si zboží kupujete a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti. O výsledku transakce jste informováni e-mailem. Přítomnost log Verified by Visa kartové asociace Visa a MasterCard Secure Code kartové asociace MasterCard zaručuje bezpečnou platbu v našem internetovém obchodě. Pokud nám banka nepotvrdí platbu Vaší kartou, může to být z následujících důvodů:

  • údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
  • na vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce
  • vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu. V tomto případě je nutné se obrátit na Vaši banku.


Online bankovním převodem

Prostřednictvím platební brány GoPay můžete realizovat rychlé bankovní převody přímo z prostředí vaší banky. 

Banky podporující Online převod (částku máme na účtu okamžitě a kompletní zásilku obratem expedujeme):

  • Česká spořitelna (Platba24), Komerční banka (MojePlatba), ČSOB, Raiffeisen bank (ePlatby), UniCredit Bank, mBank (mTransfer), Fio banka, Poštovní spořitelna

Banky podporující pouze offline bankovní převod (přípis na náš učet trvá zpravidla 1 pracovní den):

  • MONETA Money Bank, Air Bank, Equa bank, ING Bank, Oberbank, VÚB banka, Hello bank, Banka CREDITAS

Platební brána GoPay umožňuje i klasický bankovní převod, platební údaje obdržíte v prostředí brány po dokončení objednávky vybráním volby "Online bankovní převod" a zvolením metody "Jiné".


Google Pay a Apple Pay

Další možností on-line platby je Google Pay. Údaje své platební karty si nahrajete do Googlu, při následném placení předá Google údaje platební bráně a brána platbu dokončí, aniž byste u sebe museli mít platební kartu.

V případě Apple Pay nahrajete platební údaje do Apple Wallet, který následně předává údaje platební bráně. Tato funkce je k dispozici pouze přes webový prohlížeč Safari a na zařízeních, které takovéto platby umožňují (Apple zařízení, které disponující funkcí Touch ID nebo Face ID). Pokud se na bránu dostanete z jiného zařízení či prohlížeče, budete moci provést úhradu ručním zadáním čísla karty.